Friday, July 24, 2009

quiz acc + home sweet home

hari ni ada quiz acc. siutt je. second week da ada quiz. adoyai  tapi tkpe, quiz tu not bad. yg bertambah siutnye, phone aku bunyi pulak time tu. tk boleh bla betul. lupa nak silent kott. *lagu the climb okayy! faiz yg tk bersalah jadi mangsa keadaan. hahaha. ;) *padan muka kau faiz. ajim ingat phone faiz yg bunyi. ye lahh faiz kan selalu tk reti nak silent phone. tapi wan backup faiz cuz wan depan aku. sure lahh dia tahu phone aku yg bunyi kan. *adeh~ kantoi pulak. sengal pnye wan. tkpe2, nanti kau.

then, selepas usrah today. aku pun balik kerumah tercinta. tiga bus and ktm. siutt ohh. firstly, aku naik bus ke kajang. then tukar bus ke ktm. dalam ktm kena berdiri pulak sbb sgt lah full. sengal nak mampuss. da lahh aku ngantuk gila. *azab betul hari ni.

first time pulak kan nak balik sendiri. then naik ktm ke kl sentral. sesat di kl sentral. seriously, kalau aku kena h1n1, aku tk terkejut pun. ramai gila foreigner kat kl sentral tu. negro, mat saleh semua ada lah. akhirnya dapat jugak prgi bus station. ahh yg ni lagi siutt. aku kena tinggal bus. adeh~

setelah an hour menunggu, akhirnye sampai jugak u81 tu. dalam bus aku tidur tk ingat dunia. aku tau owng da tgk aku tapi aku bwt bodoh je. lantak dyowng lah nak kata apa. yg penting aku ngantuk and nak tidur jugak. hahaha. ;)) akhirnya aku sampai jugak kat rumah dalam pukul 6.30pm. keluar dari kolej pukul 2.00pm. 4jam setengah. wth?

p/s ; long journey.

No comments: