Saturday, July 4, 2009

o p a h

hari ni ayah su, pakcik aku lahh kan call, bagitau opah aku ade kat rumah dye. actually sejak hari rabu hari tu tapi hari ni baru ktowng diberitahu. so, after maghrib ktowng bersiap sedia lahh nak prgi rumah pakcik aku tu utk visit our opah. almost sebulan jugak lahh xjumpa kan.

yg xsangkanya, cousin aku yg kat sg buloh pun plan nak prgi rumah pakcik aku tu jugak. hurmm, having fun jugak lahh dgn dyowng. lme xjumpa kan. sempat jugak lahh aku tolong makcik aku masak resepi terbaru dye. hehe. ;) *menyibuk je actually.

lebih kurang pukul 11 lebih baru lahh masing2 beransur balik. opah aku pulak ikut cousin aku balik sg buloh. rumah aku dgn pakcik aku pun bukan jauh sgt pun, 5 minit je. sampai je rumah aku tukar baju n terus update blog ni. haha. :) *xmenyempat.


p/s; actually aku da penat gyle ni. now nak prgi tido oke. byebye! :)

No comments: