Sunday, July 19, 2009

13rd july



uhh. first day mmg suck gyle baboon oke!
da lahh kne round satu kolej yg xbestt ni utk cari lect.
kne ulang-alik pulak tempat yg sme byk byk byk kali ohh.
luckily ada kak azie. everything semua just call or msg dye je.
*special thanx for kak azie!
semua owng macam sombong gyle kott.
mentang2 ahh aku freshie kan. wth? nyampah!

aku call madam adzrina for new student registeration but she's mc. huh.
then, dye suruh jumpe madam noriham utk dapatkan class.
luckily dye ada kat office n aku dapat class DIA 1A.
class xstart lagi today.
so, xde lahh aku miss class.
alhamdulillah!

aku dapat bilik 13b, level 2 jugak.
sme cam kat matrix ahh.
roomate pulak yg sowng ni oke je.
her name anida. student sem 2 n sebaya je dgn aku.
lagi sowng kak ain. dye tu xtau lahh pulak camne kan.
jgn busan sudeyh. sakit ohh cmni. hehe.
nasib aku kott, roomate dua2 senior.
xpe lahh kan. as long as, dyowng oke.
nida student sem2 DAB n kak ain student sem5 DBS.
sme course dgn aku lahh. ngee~

at the end, kak ain balik jugak bilik, da maghrib da pun time tu.
dye oke jugak. friendly. bestt.
paling penting dye ada history macam aku.
masuk kat sini sebab matrix. huh.


No comments: