Sunday, July 19, 2009

17th july



fifthday, hari ni ada two class actually. tapi lect xde pulak.
one class je lahh yg ktowng kne attend. so, agak relax.
bukan agak relax but sgt lahh relax kan. hehehe. ;))
after class aku prgi makan roti canai telur dgn nazu, hanim, farah, nisya n sue.
sedap2!

hurmm, klaka kott. rupanya sue sebaya aku.
bwt malu je aku bahasa kan diri as akak. haha.
dye pulak ingat aku yg panggil dye akak. xboleh bla.
ingat aku sowng je 19 kat class tu. ngee~

after makan, jmpe qayyum jap amik no phone dye.
then, jmpe madam mazafaton utk dapatkan car sticker.
after that aku masuk library utk kali pertamanya.
bwt math time tu. ;) *sy rajin oke!
yg klaka time tu, aku xtau nak keluar dari library tu. hahaha.
cam bangang kan. malu malu. malu hingga xterkata.

then jmpe mr musa utk dapatkan outing card pulak.
sgt xsangka mr musa tu exlect matrix mara kuala nerang.
so, dye kenal lahh dgn lect aku kat kmp tu.
dye sgt oke. boleh dibawa berbincang.
good quality of head fellow.

after settle kan semua tu, aku pun balik bilik.
sembang2 dgn kak sue 14b jap. betul lahh apa yg terdetik dihati. cehceh.
kak sue budak subang. satu skul dgn aku lahh tapi batch lain.

then aku tido xingat dunia lahh. dari 12 lebih sampai 4.15pm.
termiss zohor. teruk betul. hehe.
kalau ibu tau, mesti da ngamuk lahh kan. huhu. *ampun!

pukul 5pm, nida prgi volleyball.
then 5 lebih, kak ain pulak balik seremban.
aku jugak sowng2 dalam bilik. waa~
busan nak mati kott.


No comments: