Sunday, July 19, 2009

16th july



forthday, hari aku semakin oke. hari ni class still macam biasa.
cme adalah beberapa class yg cancel. lect busy ohh.
ptg pulak ada taklimat ko-k kat LT2.
lect hall dye agak kecik. xsme macam kat matrix pnye.
its about askar wataniah.
quite interest lahh kan. dgn ada allowance lahh bagai. hahaha. ;)
aku dgn xsedar diri mendaftarkan diri.
walaupun aku sedar, medical check up sure xlepas. ;p
peduli ahh kan. yg penting try dulu. dapat or x belakang kira.
taklimat tu end lebih kurang pukul 4.30pm.

after that, nazu, hanim n farah ajak aku join dyowng prgi tesco.
setelah berfikir panjang, aku pun join lahh dyowng.
klaka gyle time tu. first time kott outing setelah 4hari di sini.
first time jugak naik bus kat beranang ni. sgt2 xboleh bla.
bus gyle pnye lambat.
but luckily ktowng selamat prgi dan pulang. cehceh.

malam2 pulak, aku lepak dgn nida n geng.
dyowng oke, aku je yg xoke. blur gyle kott. hahaha.
dyowng kan senior. aku pulak freshie je.
they know more about this place n people here.
aku pulak xtau apa2. huhu. no wonder lahh kan.
xpe xpe. slow2. ;))


No comments: