Sunday, February 13, 2011

shaolin

on last friday, aku dan si mokmok tercinta going for a movie kat midvalley and watch this movie, SHAOLIN. anddd and and its COOL. yeahhhhh. totally cool. sumpah aku suka movie ni. tapi aku bagi 4.5/5star je sebab suppose ending tu diorang hidup, jadi baik sama-sama. *kau ingat ini movie pakcik kau buat ke apa. hahaha ;D Nicholas Tse KACAK habis, walaupun dia macam cruel gilaa dalam citer ni.



 Nicholas Tse dalam Shaolin
sumpah kau handsome gila babun T.T
TAPI aku tetap sayang mokmok aku lah. hehe
*cover baik punya lepas puji lelaki lain. -.-'



poster Shaolin yang aku curik dari encik google dgn harapan dia tak marah




okayy, korang kena tengok ni. memang tak menyesal lah.
itu pun KALAU korang suka tengok action and suka tengok drama cina cam aku lah. hahaha ;)
sebab aku rasa movie ni macam wajib tonton jugak lah.
so peeps, SELAMAT MENONTON !

 

No comments: