Sunday, February 13, 2011

past is past

 



dalam meniti usia yang yang dah hampir 21 tahun ni. banyak lagi yang aku belum capai. aku ada target hidup, which is aku MESTI ada rumah, ada kereta BEFORE umur aku 25tahun dengan hasil usaha aku sendiri. but since aku dah ruined my own life masa matriks, aku rasa aku tak mampu nak capai target hidup aku tu. yela, diploma aku lagi lebih kurang setahun setengah lagi. degree nanti dalam 3 or 4 tahun cam tu. paling-paling 26 or 27 baru habis study. aihhhh hell yeahh, pa'an always right. aku takkan dapat capai impian aku semudah tu. sumpah, aku menyesal gila ! tapi nenek aku pernah cakap, dalam belajar takda apa yang rugi. betul ke? tapi setahun yang terbuang macam tu tak rugi ke? sedangkan setahun tu MUNGKIN mampu mengubah life aku in the future.



LIFE IS UNFAIR ! tapi semua ni ada hikmah kannn. kalau tak, aku mungkin tak jumpa dengan si comel, dudu. tak jumpa si kecik gigi besi, fyqa. tak jumpa si cantik, nazurah rosli. tak jumpa si ayu, fayyadhah. and aku mungkin jugak tak jumpa dengan si mokmok, abdul fareez. THEY MADE MY DAY ! diorang buat aku rasa tak kesal dengan life aku sekarang. dan sekarang aku BERSYUKUR sangatsangat sebab sekurang-kurangnya aku masih ada jalan untuk betulkan kesilapan lalu. dan aku dah buktikan aku mampu dapatkan apa yang aku rasa aku tak mampu nak dapat dulu. which is the GREAT pointer yang semua 3.5 and above. :) inilah kehidupan. macam putaran roda, tak sentiasa kita akan berada di atas. kadang-kadang kita akan berada di bawah. dan setiap apa yang berlaku, pasti ada hikmah disebaliknya. DAN semua yang berlaku dalam hidup aku ni buat aku lebih KENTAL dan lebih yakin untuk menghadapi hari-hari akan datang yang mungkin lebih sucks dari ni...





p/s ; whatever it is, LIFE MUST GO ON ! chill ya :)



No comments: