Sunday, February 13, 2011

ohh hazel

ini bukan special post pasal hazelnut okay.
bukan jugak pasal cik hazeltino ke apa.
tapi ini pasal encik dan puan Sony Ericsson Hazel lah.
cantik kan mereka ni.
dengan features pun boleh tahan gempak jugak.
camera 5mp, siap ada wifi, gps bagai.
much much much better then Xperia X10 mini and Yari.
sebab Xperia ada kelemahan yang sangat lemah.
which is Xperia boleh bluetooth dengan Xperia sahaja.
plus Xperia fully touch screen. so, TAK best.
Yari pulak takda wifi macam hazel ni.
lagipun hazel ni baru release dalam 3months cam tu.
so, okayy sangat lah kan. baru lagi kot.




im dream of this !
yang encik (black) of course.


*****

okayy. korang tak payah comment banyak-banyak.
tak payah nak kata banyak lagi phone gempak.
yes yes ! memang lah banyak lagi phone gempak kat market.
tapi memandangkan aku jenis tak reti jaga phone macam korng.
so aku tak harap phone mahal-mahal sangat.
kang hilang sape yang menangis? aku jugak ! aihhh
lagipun, budak boros macam aku mana ada duit.
kalau ada, aku beli blackberry torch 9800 tu je. hahaha ;D


p/s ; i wish to have a million bucks of money ;)


No comments: