Wednesday, June 9, 2010

SAP camp, kpmb

'oh gosh! i've to attend a camp. wth?' haha lbih kurang cm tu la first word yg kluar dari mulut aku, bila adib call mntak tlg ganti dia. tapi sbb mber kn, aku ikut je la. mls nk byk bunyi, kesian kt dia. dgn tnpa prasaannya aku prgi. dh la, aku tktau spe yg btul2 join time tu. mmg brni mati la kn, even diorng tu tk bahaya pun. haha just because aku tk knl diorng, tu je. antara smua tu aku knl jaja je. tu pun nsib baik la, ada jgk yg knl kn. aihh firstdayy, mmg cam sucks gila. dh la aku demam. dgn bdk2 ni yg cam tknak dgr ckp plak. adoiii. mybe sbb adk laki aku jnis bdk baik kot, so cm cengih skit bila dgn bdk2 nakal ni. and tk pasal2, firstday dh kne label akak garang. okayy la, fineeeeee! tk kisah pun. lg garang, lg korng takutkn. hahahaha ;) the next2 day, everything okayy. standard la nakal2 tu kn, nme pun laki. yg pompuan smua cool je, baik2 belaka. cuma nk kejut bdk2 laki je la cm susah sikit. azab class, azab. hee tk kisah la. smua tu kenangankn. bila ingat blik cm besttt je. tk sia2, aku join utk jadi faci kem ni. credit to adib, coz gimme this valuable chances! 5days yg sgt indah.


p/s ; adk2, sorry for everythings! never forget this memorable day. loveyou all. muahhx3 <3

No comments: