Saturday, February 27, 2010

to mr R

almost a week, perkara tu berlalu. mmg fuck gylaaaa. nasib baik ada ziera, fyqa, dudu and hanis. oh, art jugak tk terkecuali. kegylaan korng bwt aku lupa pasal dia sekejap. sekejap je okayyyy. now dh start mid sem, lagi cam fuck. korng tkde, aku mesti asyik teringat dia lagi. benciiii! aku nak lupakan dia terus. tknak ada kaitan dgn dia lagi. aku tknak dia muncul lagi dalam hidup aku. wth? knpa susah sgt aku nak lupakan dia? urghhh. hurm, ziera pun lalui benda yg sama cam aku. ntah la, musim heart broken kot. hahaha tkpe ziera, kita kena kuat k. tk bermakna kita tk boleh hidup tanpa lelaki kan. bak kata art, "gila kental kau". lelaki is nothing la! chill babe.


p/s R ; now, aku bencii kau. benci gyla. so, tolong jgn muncul depan aku lagi. tolong jgn cari aku lagi. aku tknak jumpa kau. anggap je la kita tk pernah ada apa2 or anggap je kita tk kenal langsung lagi senang macam tu. kau dh ada dia skrg, dia mesti selalu ada bila kau perlukan kan? tk macam aku yg selalu dgn life aku je yg tk pernah pkir pasal kau. tk pernah ke? hurm, biar la. semua tu dh tk penting pun kan. cuma aku tk paham knpa kau mesti rahsiakan dari aku? huh. lastly, semoga berbahagia.

2 comments:

anim_cute giler said...

0wh..what happen..

lupakn jer.. cari yg lain kahkah.....hehe d0n't frust klu tensi0n buat acc kasi tmbh tensi0n haha..

anis.f said...

betul3. cari je orng lain kan. ramai lagi orng lain nak budak kerek ni kan. lagipun abng 13 kan ada. ;) *gedikkk gila.

hurm, bwt acc? harapan la weh. tk faham kott. wenk aku di bwtnya. hahahaha :D