Saturday, September 12, 2009

nanny mcphee

nanny mcphee, nanny mcphee, nanny mcphee..... dh lama aku nak tgk movie ni but semalam baru dapat. ain, kak yana andd nida janji nak tgk movie dgn aku. and suppose ktowng tgk cerita hantu. last2 ain and kak yana menghilangkan diri. dyorng melepak kat cafe sampai pukul 2am. nida pulak ber'online sampai tk ingat. tinggal aku sorng2 tercanguk-canguk. nak tgk cerita hantu sorng2, sumpah aku tk berani. so, nanny mcphee jadi pilihan. aku pun layann je lah sorng2, gelak sorng2. huh. habis movie baru lah dua orng hamba Allah tu balik ajak tgk movie. sabar je lah. before tu aku ngn nida dh turun cafe. teman nida beli topup. aku pun apa lagi, dgn pantas menuju ke stall roti canai. and meng'order sekeping roti kosong, and lagi sekeping roti planta. sgt menyelerakan. yummy~

p/s ; aku makan byk gyle. time buka aku da makan char kuey tiow, then aku makan roti canai andd maggi. ish3. aku da lah baru turun 5kg, ni nak tambah lagi. aihh~

No comments: