Thursday, November 18, 2010

nota untuk yang tersayang

Awak, sesungguhnya saya masih menyayangi awak dan mengharapkan awak. Tapi saya tak pernah bagitau awak dan saya sentiasa menafikan kenyataan tu. Maafkan saya. Hakikatnya saya takut. Saya takut untuk kehilangan awak. Urghh.. saya takut sangat bila saya luahkan perasaan saya, saya akan kehilangan awak sekali lagi. Saya takut untuk terima kenyataan andai saya bukan pilihan awak. bila berdiam diri macam ni saya rasa lebih tenteram. Sekurang-kurangnya saya masih boleh contact awak macam selalu walaupun bukan ini yang saya mahukan. Tapi cukuplah asal saya tahu awak bahagia. Mungkin awak tak pernah tau ni, saya pernah berjanji pada diri saya.. selagi awak tak bahagia, saya takkan bahagiakan diri sendiri. Sumpah ! ini yang saya lakukan sekarang. Saya jauhkan diri dari semua lelaki. Semua sebab awak ! rasa bersalah pada awak dulu menghantui hidup saya. Dan akan terus menghantui hidup saya sehingga akhirnya saya pasti yang awak bahagia. Hanya ini yang saya pinta, maafkan kesalahan saya, semoga awak bahagia dengan hidup awak dan doakanlah kebahagiaan saya jugak. :)


p/s ; post gilaa aku kat fb. shit !

No comments: