Sunday, September 19, 2010

what a friend are for?

kadang2 aku terfikir apa erti sahabat yg sebenar? aku sangat ramai kawan. maklum laa, aku pernah skola kat byk tempat. aku ada dua primaryschool and 3 highschool. pernah study kat matriks perlis for a year and skrg kat kpmb. so, setiap tempat tu mesti laa akan dpt kwn kan. tapi setiap yg aku sgtsgt rapat, sgtsgt percaya mesti end up, pergaduhan besar. backstabber laa apa laa. mangsanya aku. aku bukan la baik pun. aku nakal, sgtsgt nakal. tnya siapa yg pernah skolaa or study dgn aku, mesti diorng kata aku ni mafia. HAHA takde laa smpai mafia sgt pun tapi nakal laa jugak. when everyone talk about friendss, aku jadi kelu. yeahhh, aku ramai bestfriend tapi until now, aku belum jmpa BFF. someone yg boleh setia forever sebagai sahabat aku. tapi aku still akan hulurkan bantuan utk siapa2 mber aku yg dlm kesusahan. eventho, aku taktau knpa aku mesti kwn dgn orng tu, even dia dh lukakan hati aku. ntah laa. maybe sbb aku salalu pegang kata-kata ni "that's what a friend are for" kot. plus walaupun aku ni keras hati, keras kepala, ego, panas baran tapi selagi yg namanya kawan, orng tu akan jadi priority aku. but family come first laaa kan. hee :P

No comments: