Showing posts with label rindu. Show all posts
Showing posts with label rindu. Show all posts

Tuesday, March 6, 2012

Fareez Hashim


He's not my first one
BUT
seriously, i wish he's my last
AND
my only :')

more than words! :)


Friday, November 19, 2010

if i can turn back times....

rindu ad, rindu jenab, rindu farah, rindu aida, rindu nadia. yeahhh, i miss them soo extremely bad. T.T


sweetie ad



my lovely roomates at A3 207, komsas siti khadijah, kolej matrikulasi perlis. sy syg dia sgt. she's bit blur, naive jugak kadang2. orng selalu ckp sy asyik2 dgn roomates, but i really dont care. sy syg dia. so, suka hati sy laa. dia lebih kenal sy berbanding orng lain. byk yg ktorng lalui sama2 dulu, smpai sy pernah lari dok kat padang tengah2 hari terik sbb tak dapat nak belasah bf dia. andd nangis2 kat situ sambil study micro. last2 micro sy D+. haha time tu sy gila sikit. sy buat semua yg sy cakap. tak pikir panjang laa. andd sy pernah jaga dia sakit sbb dia jatuh time bola jaring. kesian dia. everyday nangis je, sampai parents dia dtg amik. 2weeks baru balik college dgn tongkat. sy garang selalu marah dia sbb dia degil. kaki dia yg injued tu tak boleh bend tapi dia taknak dgr still nak solat berdiri like others buat tu. padahal dia kena solat duduk atas kerusi je. bajet dah baik laa konon. lepas tu ngadu sakit kaki. ad.. ad. apapun you're such a good friend.


cuttie farah



nur farah binti suhaimi. come from besut, terengganu. currently at Uitm melaka. she's my roomate, same department jugak laa. dia comel, gebu. ada yg special tentang dia. dia anak tunggal andd her dad dah meninggal since dia dlm perut mak dia lagi. pity her. tapi dia kental even dia tak pernah tgk even pic ayah dia pun. i lost her after result sem 1 keluar. ada sebabnya but i prefer keep it secret. dgn dia pun byk sgt kenangan sbb ktorng selalu berkepit bertiga, sy, farah andd ad. ktorng share katil, i mean sy kat bawah and farah di atas. ;) sy akan sedar bila dia bangun sbb dia suka kasi gegar katil. hahaha :D


gorgeous jenab




haha cam tak kena kan nama tu dgn dia? actually, fatin norain the name given tapi bese laa kami (ad & me) ni kan suka bagi nama baru kat orng. hee :D tapi dia redha je. nama tu melekat sampai laa ni. fatin ni, classmate farah tapi rapat jugak dgn ktorng. andd ktorng pun syg dia. selalu gosip sama2. nama jenab tu asalnya, dari january sbb fatin ni lahir bulan january. time tu saja nak gurau2 bagi nama ikut bulan lahir laa konon2. tapi yg jenab tu melekat sampai skrg. kesian fatin. dia kata bdk ukm yg study kat matriks perlis dulu semua panggil dia jenab. hahaha kenangan kan fatin kan? rindu nak gosip2 atas katil ramai kat bilik A3 207 kat department anis & ad. T.T ohhh, tshirt kenangan tu aku still pakai sampai skrg. syg kottt.


weirdo aida


dia roomates sy jugak tapi lain department. dia department dgn chinese, ng pei qi. dia ni pelik sikit laa tapi dia baik. andd pandaii jugak. since farah dah tinggalkan ktorng, ktorng jadi rapat dgn aida. ktorng tak pernah laa gaduh2. tapi ada satu part ni mmg kelakar. memandangkan sy mmg gila gangster, bab2 sound orng mesti laa diorng bagi kat sy kan. so, one day sy sound laa balak aida kaw2 punya kat phone. anddd ana (bilik sebelah) tetiba tanya 'anis, kau gaduh dgn aida ke?' haha dia tau yg ktorng tak rapat tapi takda laa sampai nak gaduh tengking2 cam tu. gila ke? sy tak laa jahat nak tengking orng suka hati je. but 3 words, aida is very weirdo, freak and mystery. tapi dia tak laaa berhantu ke apa. tu merepek namanya.


anddd last but not least... nadia

sy takda pic dia since dia dah deactive dia punya fb. *sigh dulu, since dah habis matriks dia rajin call sy. andd sy sgt rindu dia. dia pun classmate farah jugak. selalu lepak bilik kami bilaa dia basuh baju guna machine. sbb machine ada kat level ktorng je. level 4 atas nun takda. dia admire gilaa kuliahmate sy yg diorng panggil jodoh anis. haha diorng panggil macam tu sbb sy anti dia since orientasi lagi. dia poyo, bajet nak mampus. andd tiba2 dia kuliahmate sy. dlm byk2 kuliah akaun, kuliah sy jugak dia kena campak. adoii. lagi satu sbb dia jodoh sy, tiap2 hari baju dia dgn baju sy lebih kurang je color. taktau laa kebetulan ke apa. yg penting time tu s anti gila dgn dia. grr tapi tu laa, orng kata jgn anti2, yg kita anti tu laa kot2 nanti jadi yg paling rapat dgn kita. haha tapi time tu je laaa sy anti dia sbb lepas tu ktorng jadi rapat. see, betul tak kata orng tua2. hehe dia tu suka sgt buli sy. jahatkan dia tapi sy tak kisah sbb sy pun suka buli dia jugak. hehe ;P back tu nadia's. dia selalu dtg jumpa sy sbb nak story psl jodoh sy tu laa. lepas tu nak korek2 rahsia jodoh sy tu time dlm class. lepas tu story kat sy pasal goosip jodoh sy tu. haha kelakar je time tu kan.


haishhh. rindunya kat korng. kalau boleh nak gosip2 dgn korng macam dulu. dok atas katil ramai2, sampai satu katil 4orng lepas tu bukak story and gosipping tak ingat punya. rindu time tu. nangis2, gelak2 bagai. if i can turn back times..........

Friday, July 2, 2010

baby reunion

its about the baby reunion. baby? baby la sbb 3orng je ada. hahahaha :P so sweet. finally.. after 6year plusplus tk jmpa, akhirnya our plan was fulfilled even 3orng je. that was, me, hajar and farhah. tk kisah la, klu ramai2 nanti tkde la nama baby reunion kan? lalala.

thats a lot of thing yg jadi topic prbualan from tadika until these 20zone. cehceh. bout 6years cam tu tk jmpa hajar and 8years dh tk jmpa farhah. wahwahwah. lme gila okay. im suprised, diorng dh tinggi. dulu aku je tinggi sorng2, skrg diorng dh sme tinggi dgn aku okayy. hahahaha :D and not forget it, aku asyik gelak je that day sbb tk sangka sgt bleh jmpa diorng ni.

habis smua mall kt shah alam ktorng round. starting from looking a books at PKNS. then, take a lunch at alam sentral food court. after that, kk home decor at SACC mall and anggerik mall.  and lastly turns to PKNS back for mcflurry and tasik shah alam. ngegngehngeh ;D awesome. btw babe, thanks for your very precious time. love it. lepas ni cik farhah bleh la jadi tourist guide in term of jd dentist. oh okayy, tkde kne mngena langsung. hee ;)

oh ya, farhah tu my taski abim-mate and schoolmate time primary school. and hajar plak my schoolmate from standard one until form2. tapi dgn hajar lg rapat la. since ktorng prgi skola agama pun sme2 kan. plus our mak2 pun dh kenal, cuma ingt tk ingt je la. no wonder. :)


p/s ; sumpah, aku dh lupa area2 shah alam ni. 6years tinggalkn shah alam kott. now, waiting for the next dinasour reunion plak. hahaha :D and today dh 2nd july, means dh ckup sthun tk jmpa orng tu. em..... miss YOU. ;((

Saturday, June 26, 2010

rindu

arghh. tk bleh tdur laa plak. terkenang satu-satunya adik laki aku tu kat ipoh. dh dua minggu kat sana. this week, housemates dia smua blik, tinggal dia je. kesian dia sorng2. dia ni pun satu bkn nak gtau. kalau tk, boleh blik. tk pun suruh busu amik. aihh even ni bkn first time dia jauh, before ni dia prnah g plkn 3 bln kat PD tapi tk sme okayy. tu plkn je. ni prgi stdy. balik pun mesti jarang2 nanti. cuti sem je la dapat jumpa. ibu la paling terasa, selalu dia la yg teman kan ibu kat rmh, tlg ibu bwt krja rmh. yela, dia yg plg besar yg tinggal kn. so, kena la tlg bwt krja rmh. since, after spm smpai la dia kena g plkn. urm, nasib baik tadi dh call dia, dh im dia kat fb, dh ym dia smua. kurang sikit rindu kat dia. huhu ;((


p/s ; kesian adik along. lepas ni along plak kena blik college. tinggal ibu, ayah, angah, yayang and adik je kat rumah. makin sunyi la rumah kita. tu pun nasib baik angah dh hbis stdy, kalau tk lagi la sunyi. haa, nasib baik laa ada kak nini pengganti kita nanti. dia dpt offer krja kat airport, maybe start bulan dpn kot. then, stay kat rumah kita. :) satu je along nak pesan. stdy elok2 ea. jgn nak main2 kat sana. dapat result teruk tau laa along nak bwt apa nanti.

Monday, June 21, 2010

cant wait

ahhaa, tgk title tu msti korng trtnya-tnyakn cant wait for what? haha actually, i reallyreally cant wait for meet nazu and fay this weds. aiyaarkk nazu ajk tgk killers. urm, bowling pun okayy jgk kn. tk kisah la pape pun. janji dpt jumpa korng. rinduuuuuu gila baboon okayyy, exspecially nazu. lme tk jumpa bdk ngokngek tu. cant waitttt, counting for every single minutes!


p/s ; spe nk ikut? hahaha :D tkbleh2. kami nk beronggeng sakan. lalala~